��ا�ات �د�ر�ت, پا�ا� �ا�� �د�ر�ت
انجام پایان نامه مدیریت کلیه گرایش ها تجزیه و تحلیل پایان نامه و مقالات با نرم افزارهای لیزرل، ایموس،plsو spss با قیمت توافقی پذیرفته می شود. تبریز برج بلور پلاک 33 موسسه پژوهشی نوبل ارومیه خیام جنوبی پاساژ خرم طبقه زیرین پلاک 4 موسسه پژوهشی نوبل 09365423586

پایان نامه مدیریت با عنوان مشتری مداری و اهمیت ان

پایان نامه مدیریت با عنوان مشتری مداری و اهمیت ان

چکیده:
تحقیق با هدف آشنایی با مبانی واصول وراهکارهای ارائه شده در خصوص مفهوم مشتری مداری انجام شده
است.در دنیای رقابتی وبازارهای پیچیده داخلی وبین المللی امروز؛سمت وسوی کلیه فعالیت های سازمان
برای تامین نیازهای مشتریان ومخاطبان وکسب رضایت واعتماد آنها می باشد.در بازار گسترده امروز موفقیت
یا عدم موفقیت هرسازمانی به رفتار مشتری ومخاطب بستگی دارد.از طرفی می توان مشتری مداری را نوعی
ارزش نهادن به انسان وتامین حوائح ونیازهای او می توان تعریف کرد.
هدف از تحقیق :
شناسایی مشتری وانواع آن ،اهمیت مشتری ،جلب رضایت مشتری،روش های مشتری مداری ومفاهیم
مشتری مداری ،ارتقا سهم بازار واثرات رضایت مشتری در کسب وکار ،شناسایی انتظارات مشتری ،شناسایی
نیازهای مشتری و نیز هدف از این تحقیق نشان دادن اهمیت بالای مشتری مداری جهت رسیدن به سود
بیشتر و حفظ وفاداری مشتری است.

76 صحفه pdf


اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت و دانلود

مبلغ قابل پرداخت 5,200 تومان
عملیات پرداخت با همکاری بانک انجام می شود
کدتخفیف:

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
40_194975_6415.zip736.9k